Heb je een klacht?
Het kan natuurlijk gebeuren dat je een klacht hebt over Mady's Pony Paradijs. Een klacht is dat je aangeeft dat je ontevreden bent over Mady's Pony Paradijs in het algemeen, of over een specifiek onderwerp of situatie.
Wat te doen bij een klacht?
- Dien de klacht mondeling in bij een stalmedewerker: Hilda, Eline, Chantal en/of Tamara op een rustig tijdstip.
- Indien de klacht niet naar behoren wordt afgehandeld, kunt u uw klacht binnen twee weken schriftelijk indienen bij Marlon van Raak en/of Mady Kunes via info@madysponyparadijs.nl. De klacht dient duidelijk omschreven te worden met een heldere onderbouwing van uw standpunt en kan nooit anoniem ingediend worden.
- Binnen twee weken ontvangt u schriftelijk een antwoord voor of namens Mady Kunes.
- Indien u het niet kunt vinden met in het antwoord of u heeft klachten over aangelegenheden rondom veiligheid en/of het veiligheidscertificaat in het algemeen, en u kunt hierover geen overeenstemming bereiken met de eigenaar, dan kunt u deze uitsluitend schriftelijk en niet anoniem indienen bij het Stichting Veilige Paardensport, Postbus 3040, 3850 CA in Ermelo.
- Stichting Veilige Paardensport zal u in twee weken informeren over de wijze waarop uw klacht wordt afgehandeld.
Geef uw vragen, klachten en ideeën op het gebied van veiligheid door aan uw instructeur, de manegehouder of overige manegemedewerkers. Wij kunnen dan verbeteringen in gang zetten!